{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که هیچ وقت دوستی نداشتم همیشه تنهام

من که هیچ وقت دوستی نداشتم همیشه تنهام
دیدگاه ها (۷)

کاششش دوستی واقعی داشتمکاششش دوستی فیک نداشتم

همیشه آخرش تنهام...

بگو بیبی هیچ وقت تنهام نمیزاری🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط