{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جنس بعضی از لحظه های زندگیمون.....

جنس بعضی از لحظه های زندگیمون.....
از جنس غروب خورشید !
دیدگاه ها (۳)

امید تنها چیزیست که از ترس قویتر است...✌️💪

و آدمی به جز خیال، به چه زنده است؟

چشمانت ..👀❤️

به جهانی ندهم گوشه ی تنهایی را...😍💚

واقعا باید با بعضی از آدم های زندگیمون اینکارو بکنیم

غروب خورشید زیبا

عمرمان هر لحظهخواهد گذشت⏱چه سخت و چه آسانچه تلخ و چه شیرینام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط