{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وییی چی خند کوی تباه شی اخ 😂

وییی چی خند کوی تباه شی اخ 😂
دیدگاه ها (۲)

لایک فالو کامنت یادتون نره

لایک فالو کامنت یادتون نره

لایک فالو کامنت یادتون نره

ته زما زره ییی جیگره 😂

اون یارو اون بالا فقط..هان جیسونگ>>>>اخ یعنی چی کامبک؟!!روان...

چی کار می کنی جیمین شی 😩😩

سوال پستدوست داشتی بچه بودی چی کاره شی؟فالو‌کن🍓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط