اینهمه لاف زن و مدعیِ اهل ظهور
اینهمه لاف زن و مدعیِ اهل ظهور
پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم ؟
سالها منتظرِ سیصد و أندی مرد است
آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم؟؟؟
پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم ؟
سالها منتظرِ سیصد و أندی مرد است
آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم؟؟؟
- ۲.۴k
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط