{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

*گاهی..

*گاهی..
براے رهاشدن از زخم هاے زندگی
باید بخشید و گذشت
میدانم ڪه بخشیدن ڪسانے ڪه
از آنها زخم خورده ایم
سخت ترین ڪار دنیاست
ولے تا زمانے ڪه هر روز
چشمان خود را با ڪینه بازڪنیم
و آدمهاے، خاطرات تلخ را زنده نگه داریم
و در ذهن خود هر روز
محاڪمه شان ڪنیم...
رنگ آرامش را نخواهیم دید!!

گاه...
چشم ها را باید بست و
از ڪنار تمام بد بودنها گذشت...

🦋🕊
دیدگاه ها (۱۲)

فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد                   ...

کلمه‌ی «هَم» خیلی کلمه ی عجیبیه.،،،،،

بخشیدن ڪسانی که ازآنها زخم خورده ایمسخت ترین ڪار دنیاستولی ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط