{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اکی ول مح کلن تنام

اکی ول مح کلن تنام
عادتم کردم بش..
دیدگاه ها (۱)

ولی منم ی انسانم:))))

مثن ی رو همه چی درس شع..

اکی ول برا همه ی مزاحم بیشتر نبودم:)))

ولی این..

دیدی داره رو مخت میره برین بش تا دیگه عمر داره جلوت کره کره ...

قلادتو که ول کردم رفتی سمت لیاقتت🌀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط