{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر قراره که بمرم پم خوشه چاوجوانکم له باوشی تو بمرم🌺

دیدگاه ها (۰)

مال و دارای اوه له رگای عشق به سر بچت🌺❤بیانیت باش🌺😘

تو بو به دار ژاله کسکم له سر کلی مزارم شنت بت وبان لاشی بیما...

خوری روژم مانگی شوم هساری روناکی من لم دور نکوی🌺❤😘🌺

اواتی دلم هستی ژینم امن پروانی دوری بالاتم🌺❤😘🌷

بچه ها کسایی که تو ناشناسم پم گذاشتن بیان داخل چنل روبیکا جو...

سلام امام زمانم سلام مهدی جانم..

من تو اتاقم: شله له😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط