{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اروم میکردی دردمو تو عین لیدوکائین😔💔

اروم میکردی دردمو تو عین لیدوکائین😔💔
دیدگاه ها (۰)

خودت بمون برن همع🥺💔

بنویسم از زخم زبونای خانواده؟ 😪💔

ولی من با عکسات میخوابم پسر🥺💔

مردیم دیگع اره؟ 😔💔

آروم میکردی دردمو تو عین لیدوکایین🎀🔪

هنوز یه تیکه از قلبو پیش خودت داری آروم میکردی دردمو 💆🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط