{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش لایو اکشن هم مثل هوش مصنوعی انقدر شبیه باشه نه اینکه

دیدگاه ها (۸)

چندتام شما بگین

فیلمش خدایی خداست خیلی خوبه <از اینجا به بعد متن اسپویل از ف...

واهایییی خدااا

دیگه کدوم زوج?

کسایی که این انیمه رو دیدن جالب بود یا نه?

نظرت راجب مانستر? ندیدمش ولی بنظر شما ارزش دیدن داره?

کسی از فصل دومش خبر داره? میاد دیکه ایشالا???

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط