{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما با گرگها میجنگیدیم

ما با گرگها میجنگیدیم
تو با ما ضد چی؟!
فاشیست ترسوی بی ریشه
به درد میگی ناله به نقد میگه کلیشه!؟
روشنِ حدمون با اتکا به مرزِ
تعهدی که نیست قد ارتفاع به قدت
دیدگاه ها (۰)

دیالوگ طلایی

سقوط انسان

پارت5 وقتی(میدزدتت و...) #هیونجین تو: ولی تو منو........ بیخ...

پارت 9 وقتی (میدزدتت و...) #هیونجین تو.... طبق معمول اون دهن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط