ما با گرگها میجنگیدیم
ما با گرگها میجنگیدیم
تو با ما ضد چی؟!
فاشیست ترسوی بی ریشه
به درد میگی ناله به نقد میگه کلیشه!؟
روشنِ حدمون با اتکا به مرزِ
تعهدی که نیست قد ارتفاع به قدت
تو با ما ضد چی؟!
فاشیست ترسوی بی ریشه
به درد میگی ناله به نقد میگه کلیشه!؟
روشنِ حدمون با اتکا به مرزِ
تعهدی که نیست قد ارتفاع به قدت
- ۱۱۶
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط