{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برو دوس دارم ببینم چطوری میمیری :)

برو دوس دارم ببینم چطوری میمیری :)
دیدگاه ها (۳)

حق😂😂

خمیازه ی جین رو دارین یا تهیونگ ؟ من خمیازه ی جین رو دارم😅😂😂

اینم میگذره:)میگه چیزی که نکشه قوی تر میکنه حالا یا منو میکش...

دوست داشتم ولی گذشت:)من نمیخواستم تموم شه ولی خودت خواستی و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط