{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مهم نیست چند وقته با همیم...

مهم نیست چند وقته با همیم...
مهم نیست تاریخ دوستی‌مون…
مهم نیست چقدر زمان باهم گذروندیم…
مهم اینه که همیشه باهم حالمون خوبه؛
کنار هم آرومیم و همو بلدیم!
تنها حسرتم اینه که کاش زودتر
میشناختمت🙂♥
دیدگاه ها (۰)

تو یه دیوونه ای..!دیوونه ای چون نفهمیدی با تموم خوبیا و بدیا...

زِ روزِگارِ مَن آشُفته‌تَر چه می‌خواهی؟!

تو می گذری زمان می گذرد چه کنم؟!با دلی که از تو توان گذشتنش...

خب امروز زد به سرم که درمورد زمان باهاتون صحبت کنم

my favorite bully. last part.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط