{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یاد من باش....

❤️🙏💚
دیدگاه ها (۰)

شریک غمتم تو تنها نیستی

صبور باش تقدیر خدا بیشتر از درک ماس منم کنار قلبتم

تقدیم به ویولونیست قلبم

تقدیم فقط به تووووو

ورق بزنید...✨️به یاد داشته باش...🧠#Study

باید بهمون یاد میدادن که باهم مهربون باشیماما به جاش چی یاد ...

ابا صالح التماس دعا هر کجا رفتی یاد ما هم باش😢#اللهم_عجل_لول...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط