{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

•یه مدتی میرم بخوابم

•یه مدتی میرم بخوابم
اگه دنیا جای بهتری شد بیدارم نکنید•
دیدگاه ها (۳۳)

بهم میخوره اینجوری باشم(راحت باش بگو گلم)

همون تبرو میکوبم تو مخ خودم

فقط منم کسی نیست؟🗿(خودمو میگما اشپزیم خوبه)

واقعا آدمهایی که قدرشناس هستن باعث میشه دنیا جای بهتری بشه.....

‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌᷒ ‌آپدیت ویورس هوپی🐿️ ‌ : بعد از مدت‌ها دوبا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط