{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حضرت چای 🙏🏻

حضرت چای 🙏🏻
چای یا قهوه؟👊🏻
دیدگاه ها (۴۷)

وادا؟💀ولی من که عاشقشم . همه زشتی ها انقدر زیبان؟

من که him ندارم تو سناریوهام و نمیخوامم داشته باشم ولی سناری...

برای واقعی این آهنگ 🛐🛐

عاشقم باشبهم غذا بدهو ترکم نکن.

سوال پست: چای یا قهوه!؟☕️🫖

قهوه تلخ یک نفر باش ن چای شیرین همه

از فنجان تلخ تا استکان قندپهلو؛ چرا و چگونه ایران از قهوه به...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط