{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عزیزم اینکه برای کسی که حتی اسمشم نمیدونم بمیرم چیز عادیه

عزیزم اینکه برای کسی که حتی اسمشم نمیدونم بمیرم چیز عادیه منظورت چیه؟؟😉
دیدگاه ها (۲)

وایب کدومو میدم؟

زندگیم اگه پسر بودم: ( صد گی میشدم)

من کل زندگیم:

مینگی بیا منو ببررررراگر مینگی منو دزدید دخالت نکنید مسئله ش...

هعی .. نمیدونم چی بگم ..فقط میتونم بگم .بمیرم برای تک تک اون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط