{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیشه خودت بری بیرورن؟؟؟

نمیشه خودت بری بیرورن؟؟؟
دیدگاه ها (۰)

love you ❤️‍🩹🌛

قلب من گریه کن💔🥀

برام امن نبود :) اما.....

تو مال من نیستی❤️‍🩹

خودت میخوای بری....

تو باید راه خودت رو بری. بهتره اونارو از دست بدی تا خودت رو....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط