{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اسم تو ماما عه😭 ایشا با اینکه لال بود گفت ماما😭😭😭😭😭😭

اسم تو ماما عه😭 ایشا با اینکه لال بود گفت ماما😭😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

ولی اون فقط یه بچه بود....

انگلیسی بلد نباشینم میفهمین آسونه😭😭😭

من وقتی از عترت رد میشم: ولی من فقط کلاس اول بودم که اینطوری...

چرا کسی منتظر بلند شدن موهای من نیست منم گناه دارم😭

حق و اینکهکسی اسم خواننده عه رو میدونه؟خواهشا بهم بگید

عاااااا من لال شدم 🤐راستی بچه ها اسم فیلم و براتون می زارملی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط