{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما رو باش، چی فکر میکردیم چی شد😄

ما رو باش، چی فکر میکردیم چی شد😄
دیدگاه ها (۴)

💫🌱

😂

بنگر (نگاه کن) و بشنو (گوش کن)بُگذر و به (بهتر) شو💫

اگه امرو با این دو کلوم حرف حساب گیج نشی پسفردا برای فهمیدن ...

ادیت خودم

تلخ ترین قسمت زندگی اونجاست که آدم به خودش میگه :چی فکر میکر...

درست وقتی فکر میکردیم بهم رسیدیم ):

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط