{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دردا خودم کم بود

دردا خودم کم بود
عذاب وجدان سنگم روش🌚
دیدگاه ها (۸)

اتاق فرار❌اتاق قرار✅

خب بک-😭😭

🤣🤣🤣🤣🤣

بردی یا باختی؟من که باختم

عذاب وجدان ابدی🐺☆✮〰 〰☆✮🐺

امیدوارم کسی ناراحت نشه چون عذاب وجدان میگیرم😭😊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط