{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس میکنم آخر زمان داره نزدیک میشه ولی من هنوز نرفتم کره🥲

حس میکنم آخر زمان داره نزدیک میشه ولی من هنوز نرفتم کره🥲
دیدگاه ها (۰)

بریم شمال

آغای جم شت

افتخار یه مملکت😂

حس میکنم داره ادیتام بهتر میشه ولی هنوز جای کار داره یزره.

اخبار سه تفنگدار: حاجی حس میکنم.... نمیدونم چی حس مییکنم 1 م...

حس میکنم متاسفانه دوران خوبی کنی خوبی میبینی داره تموم میشهه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط