{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فکر کنم یه کلاس اولی رو زده لت و پار کرده 🤣

فکر کنم یه کلاس اولی رو زده لت و پار کرده 🤣
دیدگاه ها (۲۰)

بنمای رخ که خلقی واله شوند و حیران &بگشای لب که فریاد از مرد...

یه تک بیت ناب بنویسید .قشنگ ترین کامنت یه پستش ویژه میشه ❤

صحبت عجیب رئیس جمهور زرشکیانلت پار😐رئیس جمهور مملکتخاک بر سر...

اوهومم فکر کنم دامیان اونجا یه غلطایی کرده

اولی: جواهر بخش ای (فکر کنم)دومی: دانشگاه جهنمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط