{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کلاسِ هشتمم ولی امروز کل کلاسمون با هم گریه کردیم و درد و

کلاسِ هشتمم ولی امروز کل کلاسمون با هم گریه کردیم و درد و دل واقعا بد بود برام 🥲
( چونکه کل کلاسو یعنی اکیپای کلاس قراره سال نهم پخش ‌کنن تو کلاسا) 🤧😭
دیدگاه ها (۱۳)

امروز روزتون چطور بود نهمی ها ؟

معنی ساعت های جفت ♡دوست داشتی فالو و لایک کن خوشگل

پروف عوض شد گمم نکنید 🥲🤭

کلاس چندمی ؟ من : هشتم :)

یعنی این حسم دل تنگیه ؟ واقعا من واسع کسی دل تنگ شدم‌؟ با ای...

کمی چص نالهطبییه با ۱۶ سال سن هنوزم وقتی میام دندون پزشکی دس...

ستاره دنباله دار پارت:۲۱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط