{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه من بودم دیگه پامو داخل خونه نمی ذاشتتم

اگه من بودم دیگه پامو داخل خونه نمی ذاشتتم
دیدگاه ها (۱)

شماهم گل فروشی، دوست دارید

من اگه اس ۱ بودم بفرمایید داخل پیروت

فکر کردید چون ۱۵ صفحه از داستانی که نوشته بودم پرید، من بیخی...

ماکان شهید ما ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط