{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاری به نوشته بالاش ندارم

کاری به نوشته بالاش ندارم

این دقیقا منم وقتی نتم تموم میشه
در همین حد روانی میشم👍🏻🤡🤣🤣
دیدگاه ها (۶)

بسی حق😂

جنده عزیز بهش بر خورده فک کنم*🤣🤣یا اگه بخاطر اینکه لفاظ رکیک...

ژذاب

{پارت7}±باید بلد باشی به من چه!!میدونم بلدی گمشو شروع کن!اگه...

این دوتا رو زیادی دوست دارم (نتم داره تموم میشه روانیشدم)

تا این روزا تموم بشه منم تموم میشم

فیک های این چند ماه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط