.درحالت عادی منافع جمعی غلبه دارد بر منافع شخصی اما درحق
.درحالت عادی منافع جمعی غلبه دارد بر منافع شخصی اما درحق منافع جمعی و شخصی مطرح نیست فقط آن حق مطرح است می باشد. و تازه مانند بهشت و مانند جهنم دراین دنیا شدنی است اما خود بهشت و خود جهنم نه مانندش دردنیای دیگر به نام آخرت است می باشد بعضی مانند را با خود اشتباه می گیرند و درکارها و درعمل اعتدال مایل به افراط باش تا بتوانی نیکوکار باشی (و دراعتقاد بی حد مایل به اعتدال باش می باشد.) و تازه اینکه چشم سوم چشمی است که بصیرت نام دارد بعد از ذهن مفهومی و قبل از دو چشم سر قرار دارد و چشم سوم چشم ذهن نام دارد هرکس به آن دسترسی پیدا کرد علم درمخلوقات را دانست و چشم سوم چشم جهان بین است و اگر ذهن مفهومی سالم پشت آن نباشد میزان چشم جهان بین به جای آنکه درجه آخرت شود دجالیت می شود همان بصیرت بی معنا است اما اگر چشم جهان بین داشت پشت آن ذهن مفهومی داشت بصیرت با معنا شده و آخرت را دارد و مسیحای با معنا می شود که سرور او حضرت مهدی (عج) است می باشد پس بصیرت داشتن مسئله نیست بلکه بصیرت با معنا داشتن مسئله است اصلا این کتاب می خواهد به شما چشم چهارم یا بصیرت با معنا بدهد و تازه باطن درظاهر حقیقی همان باطن اصیل است که ظاهر درباطن جمع باطن اصیل با باطن درظاهر است پس می توان گفت بصیرت با معنا و وجدان با معنا با یقین یکی است و جمع بصیرت با یقین ایمان میشود پس می توان گفت باطن درظاهر حقیقی و ظاهر درباطن هردو حق است می باشد فقط ظاهر درباطن گسترده تر است و تازه هدف نهایی حق اهمیت دارد پس محصول است که اهمیت دارد و روند اثبات خود یابنده است و اهمیت درحساب ملاک ندارد می باشد پس آنچه اهمیت دارد توحید و نبوت و معاد و امامت و مهدویت و ولایت و عدل و اخلاق و تولی و تبری و فروع دین است (درواقع ما زیاد شلوغش کردیم برای توضیحات مضاف بر مسئله برای بهتر دانستن) و تازه معمولا زن عشق خواه است (استثناء دارد) و زنان از لایه سوم قبلی به نام عشق حقیقی می شناسد و مرد به عنوان عقل معرفت می شناسد هردو یکی است چه عشق حقیقی چه عقل معرفت سالم باشد هردو نام یک مسئله اند و درگیر شدن بی خود است یعنی مسیحی گونه حقیقی با اسلام یکی است می باشد و تازه اینکه ربا اگر چه بسیار باشد سرانجام آن به کمی است. از جمله منابع پرهیزکاری این است که ندانسته ها را بیاموزی و بدانسته ها ضمیمه کنی، اگر افزایش دانش کم شود مایه نقصان آن می شود و کسی که از دانسته های خود کمتر سود نهایی برد، در آموختن ندانسته ها سستی میکند. و تازه بصیرت حقیقی این است که بدانی همه جهان خداوند با تو حرف می زند هرچند ساکت است. و تازه هرکشوری که به ناو هوابرد هیدروژنی استحکامی به تعداد فراوان تا دسترسی پیدا کنید تا نظام سلطه را درهم خواهد کوبانید و مجهز به ناو هوابرد هیدروژنی استحکامی بشوید قدرت حکومت برانسانها از آن شما خواهد بود و حضرت مهدی (عج) به این سلاح عظیم مجهز میشود و کفر استکباری و ظلم را سرنگون می کند می باشد. استحمارگران و ستمگران و یارانشان درجهنمند. و راز پیروزی نظامی گری ناو هوابرد هیدروژنی است که هم همانا از جنس سنگر و استحکامات (باستیون) باشد بعد هوابرد ها نوری می باشد.
#حدیث_مهدوی
امام هادی
«لو لا من یبقی بعد غیبة قائمکم من العلماء الداعین الیه، و الدالین علیه، والذابین عن دینه بحجج الله، و المنقذین للضعفاء من عبادالله من شباک ابلیس و مردته، لما بقی احد الا ارتد عن دین الله. و لکنهم یمسکون ازمة قلوب ضعفاء الشیعة، کما یمسک صاحب السفینة سکانها. اولئک هم الأفضلون عند الله عزوجل».
«در زمان غیبت قائم شما، اگر نبود این علما (و اهل معنایی) که مردم را به سوی او دعوت می کنند، و به طرف او رهنمون می شوند، و با دلایل و براهین الهی از آئین او دفاع می کنند، و از دست بندگان مستضعف می گیرند و آنها را از دامهای ابلیس نجات می دهند، همه ی مردم از دین بیرون می رفتند و به ارتداد می گرائیدند (ویا بدتر آن دردین مانده و "استحاله" می شدند). ولی این رجال دین می باشند که رشته ی دلهای ضعفای شیعه را می گیرند، آن چنانکه ناخدای کشتی سکان کشتی را می گیرد. آنهایند که در نزد خدای عزوجل از هر طبقه ای برترند».
محجة البیضا/ ج1/ص32
بصیرت حقیقی این است که چشم ذهن باریک بین شود و درذات انسان خطاکار نیست و انسان خطاکار است و بی نهایت بار هم مخالفان سخنانشان را تکرار کنند باطل است. و ذات انسان همانا انسان بودن نیست (بلکه یافتن انسان براساس روال روند معنایی حقیقت تا کف مرز اعتدال بی خطا خواسته و نخواسته درامتدادپیوسته است^می باشد^) بلکه ذات انسان خداگونه است و عاری از خطاست می باشد. ما اهل سفسطه و مغلطه نیستیم و خداوند هرچه را مانند هم آفرید و گردو برای مغز خوب است می تواند مغز را محرک کند و برای احساس مناسب است و می تواند باعث حس خوشی شود و
#حدیث_مهدوی
امام هادی
«لو لا من یبقی بعد غیبة قائمکم من العلماء الداعین الیه، و الدالین علیه، والذابین عن دینه بحجج الله، و المنقذین للضعفاء من عبادالله من شباک ابلیس و مردته، لما بقی احد الا ارتد عن دین الله. و لکنهم یمسکون ازمة قلوب ضعفاء الشیعة، کما یمسک صاحب السفینة سکانها. اولئک هم الأفضلون عند الله عزوجل».
«در زمان غیبت قائم شما، اگر نبود این علما (و اهل معنایی) که مردم را به سوی او دعوت می کنند، و به طرف او رهنمون می شوند، و با دلایل و براهین الهی از آئین او دفاع می کنند، و از دست بندگان مستضعف می گیرند و آنها را از دامهای ابلیس نجات می دهند، همه ی مردم از دین بیرون می رفتند و به ارتداد می گرائیدند (ویا بدتر آن دردین مانده و "استحاله" می شدند). ولی این رجال دین می باشند که رشته ی دلهای ضعفای شیعه را می گیرند، آن چنانکه ناخدای کشتی سکان کشتی را می گیرد. آنهایند که در نزد خدای عزوجل از هر طبقه ای برترند».
محجة البیضا/ ج1/ص32
بصیرت حقیقی این است که چشم ذهن باریک بین شود و درذات انسان خطاکار نیست و انسان خطاکار است و بی نهایت بار هم مخالفان سخنانشان را تکرار کنند باطل است. و ذات انسان همانا انسان بودن نیست (بلکه یافتن انسان براساس روال روند معنایی حقیقت تا کف مرز اعتدال بی خطا خواسته و نخواسته درامتدادپیوسته است^می باشد^) بلکه ذات انسان خداگونه است و عاری از خطاست می باشد. ما اهل سفسطه و مغلطه نیستیم و خداوند هرچه را مانند هم آفرید و گردو برای مغز خوب است می تواند مغز را محرک کند و برای احساس مناسب است و می تواند باعث حس خوشی شود و
۲۸.۷k
۲۹ مرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.