{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو کیپاپ گروه هایی هستن که فالوور هاشون توی برنامه های مخ

تو کیپاپ گروه هایی هستن که فالوور هاشون توی برنامه های مختلف(توییتر...یوتوب....اسپایتیفای‌.‌‌...تیک تاک و...)از اکسو بیشتره ولی موضوعی که جالب هست اینه که فالوور هاشون توی همه برنامه هاشون یکسان نیست مثلا اکسو توی همه‌ی برنامه ها به یک اندازه فالوور داره (۱۰ میلیون و خورده‌ای) ولی بقیه گروه ها اینجوری نیست مثلا توی یوتوب ۳۰ میلیون فالوور داره...توییتر ۵۰ میلیون...اسپایتفا ۴ میلیون ولی اکسو همش اندازه هم هست🌚🦦
حالا اگر گفتین دلیلش چیه؟😔🦦
دیدگاه ها (۱۲)

•اخه میدونی داداش، جونگکوک یکی یه بار با همه قرار گذاشته‼️🦖ش...

⭕️ بیلبورد یه مصاحبه نصفه از انهایپن منتشر کرده و توش از اسم...

K_POP

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط