{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

. بچه ڪه بودیم .....

. بچه ڪه بودیم .....
"دل درد ها"را به زبان گریـه .....
میگفتیم
همه میفـهمیدند
اما الان کـه بزرگ شـدیم
"درد دلہا"را به هر زبانی میـگوییم
ڪسی نمیفـهمد
دیدگاه ها (۱)

کهنه فروشی داد میزد،،،چراغ قوه میخرم،،اسباب شکسته میخرم،، بی...

سناریو از سایه تا نور پارت۱

دو نیمه ماه♡Part¹⁴ احساسات خاموشاز زبان رایا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط