تقدیم به خانوم های پرسپولیسی
تقدیم به خانوم های پرسپولیسی
زنم ازم پرسید کیو بیشتر از همه دوس داری؟
گفتم: دخترمونو!
گفت:بعدش؟
گفتم: مامانم!
گفت: بعدش؟
گفتم: بابام!
گفت: بعدش؟
گفتم: خواهرم!
بغض گلوشو گرفت گف پس من چی!؟
گفتم:تو پرسیدی کیو دوس داری نگفتی ک عشقت کیه!
کلی ذوق زده شد گفت عشقت کیه!!؟؟؟
گفتم: استقلال
قهر کرد از خونه رفت بیرون.. فکر کنم پرسپولیسی بود...
زنم ازم پرسید کیو بیشتر از همه دوس داری؟
گفتم: دخترمونو!
گفت:بعدش؟
گفتم: مامانم!
گفت: بعدش؟
گفتم: بابام!
گفت: بعدش؟
گفتم: خواهرم!
بغض گلوشو گرفت گف پس من چی!؟
گفتم:تو پرسیدی کیو دوس داری نگفتی ک عشقت کیه!
کلی ذوق زده شد گفت عشقت کیه!!؟؟؟
گفتم: استقلال
قهر کرد از خونه رفت بیرون.. فکر کنم پرسپولیسی بود...
- ۳.۷k
- ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط