بدون فحاشی کپشن رو بخون
بدون فحاشی کپشن رو بخون
درست انتقاد کنیم نه با فحش دادن خیلیامون از این رفتار رامین رضاییان عصبانی شدیم ولی چرا این همه سرو صدا؟ جادوگرمونم از دست رضاییان ناراحت بود و فقط یه انفالو کرد و تمام شماها چرا همچین میکنین؟ اینه رسم هوادارای؟ هرچی باشه بازیکن تیمت بود چطور اون روزایی که تو زمین هی میدویید بود باغیرت الان شد بی غیرت؟الان شد فلان فلان شده که فقط بخاطر باباش اومده پرسپولیس؟ جچوووری اون روزا اینستا پر بود از رضاییان باغیرت چون گفته بود پول بلیت رو از قرارداد من کم کنید؟ رفت؟خدا به همراهش هممون میدونیم که پیراهن پرسپولیس لیاقت میخواد دمش گرم واسه همون یه فصلی که برامون بازی کرد دمش گرم واسه خنده هایی که رو لبمون اورد دمش گرم واسه اشکایی که واسه پرسپولیس ریخت مگه میتونیم به زور نگهش داریم؟نه اونی که میاد به مادرش توهین میکنه مادرش چه گناهی کرده؟ اگه هوادار واقعی بودید که اینجور داد بیداد و شعار ها و فحش های ناموسی راه نمی انداختی
درست انتقاد کنیم نه با فحش دادن خیلیامون از این رفتار رامین رضاییان عصبانی شدیم ولی چرا این همه سرو صدا؟ جادوگرمونم از دست رضاییان ناراحت بود و فقط یه انفالو کرد و تمام شماها چرا همچین میکنین؟ اینه رسم هوادارای؟ هرچی باشه بازیکن تیمت بود چطور اون روزایی که تو زمین هی میدویید بود باغیرت الان شد بی غیرت؟الان شد فلان فلان شده که فقط بخاطر باباش اومده پرسپولیس؟ جچوووری اون روزا اینستا پر بود از رضاییان باغیرت چون گفته بود پول بلیت رو از قرارداد من کم کنید؟ رفت؟خدا به همراهش هممون میدونیم که پیراهن پرسپولیس لیاقت میخواد دمش گرم واسه همون یه فصلی که برامون بازی کرد دمش گرم واسه خنده هایی که رو لبمون اورد دمش گرم واسه اشکایی که واسه پرسپولیس ریخت مگه میتونیم به زور نگهش داریم؟نه اونی که میاد به مادرش توهین میکنه مادرش چه گناهی کرده؟ اگه هوادار واقعی بودید که اینجور داد بیداد و شعار ها و فحش های ناموسی راه نمی انداختی
- ۲.۵k
- ۰۸ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط