{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قلب، مهمانخانه نیست که آدم‌ ها بیایند دو سه ساعت یا دو سه

قلب، مهمانخانه نیست که آدم‌ ها بیایند دو سه ساعت یا دو سه روز توی آن بمانند و بعد بروند.
قلب، لانه‌ ی گنجشک نیست که در بهار ساخته بشود و در پاییز باد آن را با خودش ببرد.
قلب ... راستش نمی دانم چیست؟
اما این را می دانم
که فقط جای آدمهای خیلی خیلی خوب است!
برای همیشه ...
دیدگاه ها (۱)

😅 😜 😊

فقط به عشق رفیق فابریکم که ماکانیه گوش میدمش ...

بدون شرح ...

رفیق فابریک 💗

Name:عشق و جداییPart:50ویو نویسندهزمانی که در اتاق رو باز کر...

part27

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط