ری اکشن پسرای اسلیترین
ری اکشن پسرای اسلیترین
pov:وقتی میزنی تو گوششون
تام:چون تو سندروم دست بی قرار داشتی(البته دور از جونت)چیزی نگفت و فقط بغلت کرد.
متیو/تئو:عزیزم شما اصلا جرئت میکنی اینارو بزنی؟🤓
دراکو:یه تکپارتی میزارم ازش🤌
انزو/ریگی:تو چشماش اشک جمع میشه چون از تو توقع نداشت اولش ایگنور کردی ولی بعدش رفتی برای منت کشی(هعی.حالم حال ا/ت)
pov:وقتی میزنی تو گوششون
تام:چون تو سندروم دست بی قرار داشتی(البته دور از جونت)چیزی نگفت و فقط بغلت کرد.
متیو/تئو:عزیزم شما اصلا جرئت میکنی اینارو بزنی؟🤓
دراکو:یه تکپارتی میزارم ازش🤌
انزو/ریگی:تو چشماش اشک جمع میشه چون از تو توقع نداشت اولش ایگنور کردی ولی بعدش رفتی برای منت کشی(هعی.حالم حال ا/ت)
- ۱۷۰
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط