آدم ها لالت می کنند،
آدم ها لالت می کنند،
بعد هی میپرسند
چرا حرف نمیزنی!
این خنده دارترین
نمایشنامه ی دنیا بود...!
#نیل_سایمون
بعد هی میپرسند
چرا حرف نمیزنی!
این خنده دارترین
نمایشنامه ی دنیا بود...!
#نیل_سایمون
- ۳.۳k
- ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط