{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

♡من يه بهمنی ام.

♡من يه بهمنی ام.
يه بهمنی شیطون!
♡يه بهمنی لجباز !!!
يه بهمنی كه حرف زور تو كله اش نميره !!!
♡يه بهمنی كه خندش واسه بقيه است و گريه هاش واسه خودش !!!
يه بهمنی كه هرچي اراده كنه ، هرچي بخواد به دست مياره !!!
♡يه بهمنی كه جواب بدی هاتو با خوبي ميده ، تا بلكه شرمنده شي و با بقيه اين رفتارو نكني !!!
يه بهمنی كه با تمام احساسي بودنش ، ميتونه با منطقش خلع سلاحت كنه !!!
♡يه بهمنی كه با بغض بقيه ، اشكاش صورتشو ميشوره ، دلش طاقت ناراحتي بقيه رو نداره !
يه بهمنی كه عاشق خيس شدن زير بارونه ا
یه بهمنی که اگه وقتی عاشق باشه از همه چی واسه عشقش میزنه !
دیدگاه ها (۵)

خط چشم

....

به به

جوجوی دخترخالش درحال قندخوردن!!قربونت جیگرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط