{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینگونه مَــرا منگر .. مَن مولـــویِ دردَم.. وقت است بیند

اینگونه مَــرا منگر .. مَن مولـــویِ دردَم.. وقت است بیندازم ، ‌‌‌ آتَش به نیستـان‌ها .. #سیروس_عبدی
دیدگاه ها (۱)

درون ما زِ تو یک دَم نمی‌شود خالی...❤ ️

جرمم این دان که ز جان دوست ترت میدارم❤ ️💎 #

چقدر مندیدنَت را دوست دارمدر خواب، در غروبدر همیشه‌یِ هر جاه...

نفرت انگیز ترین و زجرآورترین شکنجه برای انسانها این است که ا...

من دردم گرفت🗿🤣

و من دیگر غمگین نیستم من خود دردم :))

من هر لحظه پره دردم...💔🚬😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط