{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حاجی چی قشنگه میشد آدمابا همدیگه روراست بودی ولی حیف ای

حاجی چی قشنگه میشد آدمابا همدیگه روراست بودی ولی حیف این دنیا کع ی سریع آدمای دورو و دورنگ خرابش کردن اعتماد بع ادما صفر شدع☹️😑
دیدگاه ها (۰)

درسته ولی بعضی چیزها یاد آدم نمیرع

زندگی خودتو ادامه بدع😂🤫👀

🤗🤗🤗

بزارشون بع حال خودشون

لایو کاملشون با زیرنویس انگلیسی

بهنامخدا🤩💔راستش اصلا اهل متن قشنگ یا نمیدونم ظیبا نیستم🐄ولی....

و یکبار مغز از قلب پرسیدمن از کنترل همه چی خسته ام تو چرا ان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط