{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏‏از غم دوست در این میکده فریاد کشم‏

‏‏از غم دوست در این میکده فریاد کشم‏
‏‏دادرس نیست که در هجر رخش داد کشم‏
‏‏داد و بیداد که در محفل مارندی نیست‏
‏‏که برش شکوه برم داد ز بیداد کشم‏
‏‏شادیم داد غمم داد و جفا داد و وفا‏
‏‏با صفا منت آن را که به من داد کشم‏
‏‏عاشقم عاشق روی تو نه چیز دگری‏
‏‏بار هجران و وصالت بدل شاد کشم‏
‏‏مُردم از زندگی بی‌تو که با من  هستی‏
‏‏طرفه سِرّی است که باید بر استاد کشم‏
‏‏سالها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید‏

‏‏انتظار فرج از نیمه خرداد کشم


السلام علیک یا بقیة الله فی ارضه ✋
دیدگاه ها (۱)

عشق یعنی" من" به اذن" تو" نفس خواهم کشید #هما_کشتگر

گر بدانی شوقِ دیدارتچه با دل می‌کند ... صائب تبریزی

مـرا ،بـه وصلِ طو ای گل امیدواری نیست ...شبِ فـراق دراز است ...

از غم #دوست در این میکده فریاد کشمدادرس نیست که در هجر رخش د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط