اگر کسی میخواهد به بهشت برود انسان خوب و بی آزاری است
اگر کسی میخواهد به بهشت برود انسان خوب و بی آزاری است
ولی مشکل دقیقا از جایی شروع میشود که یک دسته میخواهند بجز خودشان بقیه را هم با خود به بهشت ببرند !
مهاتما گاندی
ولی مشکل دقیقا از جایی شروع میشود که یک دسته میخواهند بجز خودشان بقیه را هم با خود به بهشت ببرند !
مهاتما گاندی
- ۲.۸k
- ۰۹ آذر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط