اسمش مسیه
اسمش مسیه
شاید واسه بعضیا فقط یه بازیکنه ولی واسه ما یه اسطورس
یه عشقه. یه تعصبه. یه قهرمانه
کسی که با لبخندش به هواداراش ارامش میده
کسی که نگاه های شیرینش همتا نداره
کسی که همیشه بهترین بوده اما ادعا نمی کنه
کسی که تو بدترین شرایط زندگی وقتی یاد یکی از گلاش می افتی ناخوداگاه لبخند میاد روی لبات
کسی که همیشه پدر نمونه بازیکن نمونه و واسه ما الگوی نمونه برای زندگیه
حالا افتخار کن که یک کاتالانی هستی
افتخار کن که خونت ابی اناریه
افتخار کن که کینگ مسیه
حالا لبخند بزن و بلند بگو کینگ پشتتیم تو فقط نفس بکش و کنار ما بمون
همین کافیه
شاید واسه بعضیا فقط یه بازیکنه ولی واسه ما یه اسطورس
یه عشقه. یه تعصبه. یه قهرمانه
کسی که با لبخندش به هواداراش ارامش میده
کسی که نگاه های شیرینش همتا نداره
کسی که همیشه بهترین بوده اما ادعا نمی کنه
کسی که تو بدترین شرایط زندگی وقتی یاد یکی از گلاش می افتی ناخوداگاه لبخند میاد روی لبات
کسی که همیشه پدر نمونه بازیکن نمونه و واسه ما الگوی نمونه برای زندگیه
حالا افتخار کن که یک کاتالانی هستی
افتخار کن که خونت ابی اناریه
افتخار کن که کینگ مسیه
حالا لبخند بزن و بلند بگو کینگ پشتتیم تو فقط نفس بکش و کنار ما بمون
همین کافیه
- ۲.۰k
- ۰۷ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط