{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنت برچشمانم که بی موقع وبی دلیل تورا دید ودل بست وتمام.

لعنت برچشمانم که بی موقع وبی دلیل تورا دید ودل بست وتمام......وتمام


این نبودآن دلدادگی این نبود آن رسم عاشقی
دیدگاه ها (۹)

وبلههههه

کیک خودم پز البته ۲روز زمان برد😄

دل را که نشد جلویش رابگیرم رسوایم کردخواستم ذهنم را حداقل نگ...

توییت اصلی :«ورزشگاه شاه بودوئن» در بلژیک، جایی که بی‌تی‌اس ...

چرا باید تک تک پهلوی پرست های نجس رو زنده زنده سوزوند و

عفریته تاریکی نویسنده مرتضی متقیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط