بعد مرگم برروی سنگ قبرم
بعد مرگم برروی سنگ قبرم
نه نام بنویسید، نه نشانی ....
فقط بنویسید اینجا کسی خوابیده¡
که روزی هزار بار مرده و زنده شده!
بنویسید اینجا قبر یک نفر نیست!
اینجا یک تن به همراه هزاران آرزوی
زنده به گورشده خوابیده¡....
اصلا بنویسید اینجا کسی دفن شده که قبل از زنده بودنش مرده بوده بنویسید او زندگی نکرد !
او هرروز مُرد :'(
هر لحظه میان این مردم جان داده....!
آری با خط درشت بنویسید؛
اینجا یک نفر بدجوری مُرده :-(
نه نام بنویسید، نه نشانی ....
فقط بنویسید اینجا کسی خوابیده¡
که روزی هزار بار مرده و زنده شده!
بنویسید اینجا قبر یک نفر نیست!
اینجا یک تن به همراه هزاران آرزوی
زنده به گورشده خوابیده¡....
اصلا بنویسید اینجا کسی دفن شده که قبل از زنده بودنش مرده بوده بنویسید او زندگی نکرد !
او هرروز مُرد :'(
هر لحظه میان این مردم جان داده....!
آری با خط درشت بنویسید؛
اینجا یک نفر بدجوری مُرده :-(
- ۴.۲k
- ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط