هنرمندی که با یک مزرعه نقاشی کشید!
#هنرمندی که با یک مزرعه#نقاشی کشید!
یکی از این هنرمندان، استن هرد نام دارد که تلاش میکند تابلوهایی عظیم را توسط مزارع خلق کند و سوژههای نقاشی و رنگها را توسط#گیاهان به وجود بیاورد. او هم سوژههای مورد نظر خود را در تابلوهای عظیمش به وجود میآورد و هم تابلوهای معروف هنرمندان بزرگ را در این ابعاد عظیم بازسازی مینماید. او کار خود را از سال ۱۹۶۸ آغاز نمودهاست. هرد سالها نلاش کرد تا هنرمندی آوانگارد و پیشرو در خلق تابلوهای معمولی باشد اما یک روز زمانیکه با هواپیما پرواز میکرد، تماشای مزارع زیر پایشان او را به فکر انداخت تا آثارش را روی زمین خلق کند.
آخرین اثر او، بازسازی تابلوی «درختان زیتون» ونسان ونگوک بود که اصل آن در سال ۱۸۸۹ نقاشی شده و اثر آقای هرد، مجدداً در ابعاد ۱٫۲ هکتاری این تابلوی زیبا را به هنردوستان یادآوری میکند. تهیهکنندهی این پروژه، انستیتوی هنر مینهآپلیس است. حفر چالهها، کاشت، درو و بآماده کردن محوطه ه وجود آوردن چشمانداز این تابلو، حاصل چندین هفته کار مداوم آقای هِرد بود. این اثر در طول پاییز قابل دیدار است و از آنجایی که محوطه نزدیک یک فرودگاه قرار دارد، مسافران شاهدِ منظرهای دوستداشتنی از پنجرهی کنار صندلیِ خود خواهند بود.
در حالی که مردم معمولی از این مکان تلقیِ یک مزرعه یا مکانی برای پیکنیک را دارند، آقای هرد به آن مانند یک فرصت خلق اثر می نگرد.
او نقاشی واقعی را در مقیاسی کوچک بررسی میکند تا بداند هر قطعه زمین چطور باید هرس یا کاشته شود.
یکی از این هنرمندان، استن هرد نام دارد که تلاش میکند تابلوهایی عظیم را توسط مزارع خلق کند و سوژههای نقاشی و رنگها را توسط#گیاهان به وجود بیاورد. او هم سوژههای مورد نظر خود را در تابلوهای عظیمش به وجود میآورد و هم تابلوهای معروف هنرمندان بزرگ را در این ابعاد عظیم بازسازی مینماید. او کار خود را از سال ۱۹۶۸ آغاز نمودهاست. هرد سالها نلاش کرد تا هنرمندی آوانگارد و پیشرو در خلق تابلوهای معمولی باشد اما یک روز زمانیکه با هواپیما پرواز میکرد، تماشای مزارع زیر پایشان او را به فکر انداخت تا آثارش را روی زمین خلق کند.
آخرین اثر او، بازسازی تابلوی «درختان زیتون» ونسان ونگوک بود که اصل آن در سال ۱۸۸۹ نقاشی شده و اثر آقای هرد، مجدداً در ابعاد ۱٫۲ هکتاری این تابلوی زیبا را به هنردوستان یادآوری میکند. تهیهکنندهی این پروژه، انستیتوی هنر مینهآپلیس است. حفر چالهها، کاشت، درو و بآماده کردن محوطه ه وجود آوردن چشمانداز این تابلو، حاصل چندین هفته کار مداوم آقای هِرد بود. این اثر در طول پاییز قابل دیدار است و از آنجایی که محوطه نزدیک یک فرودگاه قرار دارد، مسافران شاهدِ منظرهای دوستداشتنی از پنجرهی کنار صندلیِ خود خواهند بود.
در حالی که مردم معمولی از این مکان تلقیِ یک مزرعه یا مکانی برای پیکنیک را دارند، آقای هرد به آن مانند یک فرصت خلق اثر می نگرد.
او نقاشی واقعی را در مقیاسی کوچک بررسی میکند تا بداند هر قطعه زمین چطور باید هرس یا کاشته شود.
۱.۲k
۱۶ اسفند ۱۳۹۶