دوستان گرامی مدتیه که باز جوکهایی رایج شده که همه چی رو ب
دوستان گرامی مدتیه که باز جوکهایی رایج شده که همه چی رو به شوخی می گیرن و آخرش می نویسن الکی مثلا فلان… این عادت زشت ما ایرانیاست که همه چی رو به شوخی می گیریم و مسخره می کنیم که واقعا خسته کننده شده……
.
.
.
.
.
الکی مثلا من خیلی حالیمه
خخخخخخخخخخ
.
.
.
.
.
الکی مثلا من خیلی حالیمه
خخخخخخخخخخ
- ۴۳۷
- ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط