{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کالدرون داره کم کم تو دلمون جا وا میکنه و برانکو اونطرف خ

کالدرون داره کم کم تو دلمون جا وا میکنه و برانکو اونطرف خطر اخراج رو حس میکنه!
دنیا به قدر کافی بی رحمه...
دیدگاه ها (۲)

حس خوب این عکس ❤

اینم ی روش سوراخ بودنشونو نشون میدع😂 😂 😂 ❤ ️

کپشننن!! بچه ها کم کم دارم حس میکنم بلک پینک داره افت میکنه ...

امروز...دوباره متوجه شدم این دنیا بی رحم تر از چیزیه که بهت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط