{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه‌ها اصلاً توی روبیکا عضو شدید مگه نگفتم عضو بشید ه‌ها

بچه‌ها اصلاً توی روبیکا عضو شدید مگه نگفتم عضو بشید ه‌ها اگر عضو نمی‌شید من گروهو ببندم از گروه خارج بشم اگر توی کامنت‌ها یا توی پی ویم بهم پیام بدید
دیدگاه ها (۰)

وقرار بریم جنگل شما بازم برام عکس بفرستید حتما لطفا

بچه ها قرار برم شمال برای همین میخوام آرایشم از شما الهام بگ...

خوشگلام روبیکا دارین؟؟ اگه دارین من یه کانال دارم اگه میشه ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط