{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بکی.بالای ٨٠٠تا عکس از اکسو وسوجو دارم.اونوقت اگه فقط یه

بکی.بالای ٨٠٠تا عکس از اکسو وسوجو دارم.اونوقت اگه فقط یه عکسم مثل مال طرف باشه میگه از من کپی کردی...فقط اتفاقه..پیش میاد...
دیدگاه ها (۷)

بکهیون

کای وتمین.شبیه هم هستن نههههه!!!!

این جیگرمه.نفسمه.نانازمه...مال منهههههههه

دیوونه های سوجو.

دامیانم رفاگه کسی خواست دامیان من باشه خبرم کنه🤗اگه واقعا بخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط