بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله الرحمن الرحیم
پاسخ قسمت سوم :
اما اهداف و نقشههایش، توسط انسان محقق میگردد؛ تا انسان نخواهد، بپذیرد و خدمت نکند، از ابلیس لعین و سایر شیاطین، هیج کاری برای سلطه بر نمی آید.
در گذشته، گروههایی رسماً شیطان پرست بودند،ولی امروزه فراماسون، یک تشکیلات وسازمان ونهادِشیطان پرستیِ رسمی و جهانی می باشد و بسیاری از رؤسای جمهور، پادشاهان، افراد شاخص و اثر گذار در عرصۀ فرهنگ، هنر، اقتصاد، سیاست، ارتباطات و مدیریت، از اعضا یا وابستگان به تشکیلات فراماسون می باشند.
واژگانی چون فراماسون و بیلدربرگ را در بخش جستجو در سایت درج نمایید تا مطالب بیشتر و کاملتری در اختیارتان قرار گیرد.
فریب اذهان عمومی به بهانۀ نقش جنّیان در دشمنیها :
دشمنان، همیشه مقاصد متفاوتی را هدف قرار میدهند؛ و منعطف کردن توجهات اذهان عمومی به نقش اجنّه در دشمنیها و به ویژه حوادث جنگ 12 روزه نیز اهدافی دارد، از جمله:
الف) - میخواهند به اذهان عمومی القا کنند که شما با دشمنانی بسیار قدرتمند و ناپیدا مواجه هستید، لذا از دست شما کاری برای مقابله برنمی آید!
ب) - میخواهند خود را توجیه و تطهیر کنند که ما از امریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل گرفته تا دشمنان داخلی،هیچ دشمنی خاصی نداریم، بلکه همه کار اجنّه است!
ج) - میخواهند بگویند که حملات اسرائیل، به ویژه در هدف ترور قرار دادن شخصیتهای نظامی و علمی، ازغفلت، کوتاهی و نفوذ درون سیستم نبوده، بلکه کار جنّیان بوده است.
آیا اجنّه هلیکوپتر حامل رییس جمهورمرحوم شهید رئیسی و همراهان را سرنگون کردند؟!
آیا اجنّه، برای ترور شهید سید حسن نصر الله، چراغ سبز نشان دادند؟!
آیا اسرائیلیها در سی سال گذشته، نمی دانستند که ایشان کجاست و ناگهان فهمیدند و حمله کردند؟!
آیا اجنّه، محل اسکان شهید اسماعیل هنیه در تهران و شهید سنوار در غزه را گرا دادند؟!
آیا اجنه، محل اقامت و حضور در لحظۀ فرماندهان و دانشمندان را برای ترور گرا دادند؟!
آیا اجنّه، سبب کمبود تمامی حامل های انرژی مانند آب، برق و گاز شدهاند، تا از سویی مردم اذیت شوند و از سویی دیگر کار و تولید به تعطیلی کشانده شود و این نظام به لحاظ اقتصادی ورشکسته شود؟!
ابلیس لعین، پس از مقبول واقع نشدن توجیهات برای تکبر و تمردش از فرمان الهی، خداوند سبحان را مقصر خواند و گفت: تو مرا اغفال کردی، اینان نیز همین اخلاق را دارند و همیشه میکوشند تا مسبب تمامی بغضها، کینهها، بیبصیرتی ها،سستیها، ناکارآمدیها و سوء مدیریت های عمدی و سهوی را دیگران اعلام کنند؛ و اگر کار به جنگ و ترور و ویرانی کشیده شد، بگویند:ما نه اهدافی بر خلاف منافع نظام، کشور وملت داشتیم، و نه غفلتی نمودیم، و نه نفوذی داریم، بلکه همه کار اجنّه بوده است!(پایان)
پاسخ قسمت سوم :
اما اهداف و نقشههایش، توسط انسان محقق میگردد؛ تا انسان نخواهد، بپذیرد و خدمت نکند، از ابلیس لعین و سایر شیاطین، هیج کاری برای سلطه بر نمی آید.
در گذشته، گروههایی رسماً شیطان پرست بودند،ولی امروزه فراماسون، یک تشکیلات وسازمان ونهادِشیطان پرستیِ رسمی و جهانی می باشد و بسیاری از رؤسای جمهور، پادشاهان، افراد شاخص و اثر گذار در عرصۀ فرهنگ، هنر، اقتصاد، سیاست، ارتباطات و مدیریت، از اعضا یا وابستگان به تشکیلات فراماسون می باشند.
واژگانی چون فراماسون و بیلدربرگ را در بخش جستجو در سایت درج نمایید تا مطالب بیشتر و کاملتری در اختیارتان قرار گیرد.
فریب اذهان عمومی به بهانۀ نقش جنّیان در دشمنیها :
دشمنان، همیشه مقاصد متفاوتی را هدف قرار میدهند؛ و منعطف کردن توجهات اذهان عمومی به نقش اجنّه در دشمنیها و به ویژه حوادث جنگ 12 روزه نیز اهدافی دارد، از جمله:
الف) - میخواهند به اذهان عمومی القا کنند که شما با دشمنانی بسیار قدرتمند و ناپیدا مواجه هستید، لذا از دست شما کاری برای مقابله برنمی آید!
ب) - میخواهند خود را توجیه و تطهیر کنند که ما از امریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل گرفته تا دشمنان داخلی،هیچ دشمنی خاصی نداریم، بلکه همه کار اجنّه است!
ج) - میخواهند بگویند که حملات اسرائیل، به ویژه در هدف ترور قرار دادن شخصیتهای نظامی و علمی، ازغفلت، کوتاهی و نفوذ درون سیستم نبوده، بلکه کار جنّیان بوده است.
آیا اجنّه هلیکوپتر حامل رییس جمهورمرحوم شهید رئیسی و همراهان را سرنگون کردند؟!
آیا اجنّه، برای ترور شهید سید حسن نصر الله، چراغ سبز نشان دادند؟!
آیا اسرائیلیها در سی سال گذشته، نمی دانستند که ایشان کجاست و ناگهان فهمیدند و حمله کردند؟!
آیا اجنّه، محل اسکان شهید اسماعیل هنیه در تهران و شهید سنوار در غزه را گرا دادند؟!
آیا اجنه، محل اقامت و حضور در لحظۀ فرماندهان و دانشمندان را برای ترور گرا دادند؟!
آیا اجنّه، سبب کمبود تمامی حامل های انرژی مانند آب، برق و گاز شدهاند، تا از سویی مردم اذیت شوند و از سویی دیگر کار و تولید به تعطیلی کشانده شود و این نظام به لحاظ اقتصادی ورشکسته شود؟!
ابلیس لعین، پس از مقبول واقع نشدن توجیهات برای تکبر و تمردش از فرمان الهی، خداوند سبحان را مقصر خواند و گفت: تو مرا اغفال کردی، اینان نیز همین اخلاق را دارند و همیشه میکوشند تا مسبب تمامی بغضها، کینهها، بیبصیرتی ها،سستیها، ناکارآمدیها و سوء مدیریت های عمدی و سهوی را دیگران اعلام کنند؛ و اگر کار به جنگ و ترور و ویرانی کشیده شد، بگویند:ما نه اهدافی بر خلاف منافع نظام، کشور وملت داشتیم، و نه غفلتی نمودیم، و نه نفوذی داریم، بلکه همه کار اجنّه بوده است!(پایان)
- ۲۴۳
- ۰۱ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط