{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چای اوردم واسه جغدهای ویس,بفرمایدچای گرم 😊 😊 😊 🙃

چای اوردم واسه جغدهای ویس,بفرمایدچای گرم 😊 😊 😊 🙃
دیدگاه ها (۱)

⭐ ️پدرانمان نقاشان عجیبی هستند؛رنج هایی می کشندکه هیچ کجا ند...

پشت تمام آروزهای توخدا ایستاده استکافی ست به حکمتشایمان داشت...

my love part 12

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط