اونایی که بیشتر از ما میخندن،
زندگیشون آسونتر نیست!!
فقط یاد گرفتن که چطوری
با مشکلاتشون کنار بیان..!!
قبول دارین؟؟؟💯
اونایی که بیشتر از ما میخندن،
زندگیشون آسونتر نیست!!
فقط یاد گرفتن که چطوری
با مشکلاتشون کنار بیان..!!
قبول دارین؟؟؟💯
- ۱۱.۶k
- ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط