ما ملّت برگزیده خداوند هستیم و بدین سبب برای ما حیواناتی
ما ملّت برگزیده خداوند هستیم و بدین سبب برای ما حیواناتی انسانی خلق کرده است زیرا خدا میدانست که ما نیاز به دو نوع حیوان داریم؛ یکی حیوانات بیشعور و غیر ناطقه مانند چهارپایان و دیگری حیوانات ناطقه و با شعور مانند مسیحیان و مسلمانان و بودائیان، و خدا از آن روی ما را در جهان متفرّق ساخته است که بتوانیم از همۀ آنها بهره بگیریم!
یهودیان مردم روی زمین را سه دسته میدانند:
1- بنی اسرائیل که نژاد برتر و هدف از خلقتاند.
2- غیر بنیاسرائیل که این قوم را نژاد پست میدانند. اینان به عنوان انسان درجه دوم حق حیات دارند و خدمتگزار بنیاسرائیلاند.
3- غیر بنیاسرائیل که با برتری بنیاسرائیل مخالفند. اینان باید کشته شوند ...
محورهای دیگری نیز به نقل از منبع دیگر[2] ذکر میگردد:
نطفه غیر یهودى، مثل نطفه بقیه حیوانات است!
بهشت مخصوص یهود است و هیچ کس به جز آنها داخل آن نمىشوند، ولى جهنم جایگاه مسیحیان و مسلمانان است و جز گریه و زارى چیزى عاید آنها نمىگردد زیرا زمینش از گل و بسیار تاریک و بدبو است.
پیامبرى به نام مسیح نیامده است و تا حکم اشرا یعنى (غیر یهود) منقرض نشود، ظهور نخواهد کرد و هر وقت که او بیاید زمین خمیر نان و لباس پشمى مىرویاند، در این وقت است که سلطه و پادشاهى یهود باز گشته و تمام ملّتها مسیح را خدمت خواهند کرد! آن زمان هر یهودى، دو هزار و هشتصد برده و غلام خواهد داشت.
بر یهود لازم است، که املاک دیگران را خریدارى کند تا آنها صاحب ملک نباشند و همیشه سلطه اقتصادى براى یهود باشد.
پیش از آن که یهود نفوذ و سلطه کامل خود را بدست آورند لازم است جنگ جهانى برپا و دو ثلث بشر نابود شود، در مدّت هفت سال یهود، اسلحه هاى جنگ را خواهد سوزانید و دندانهاى دشمنان بنى اسرائیل به مقدار بیست و دو ذرع که تقریبا هزار و سیصد و بیست برابر دندانهاى عادى مىشود! از دهانشان بیرون خواهد شد.
و کشتن مسیحى از واجبات مذهبى ما است و پیمان بستن با او، یهودى را ملتزم به اداء نمىکند.
همچنان که انسان بر حیوانات فضیلت دارد، یهود بر اقوام دیگر فضیلت دارند.
نطفه اى که از غیر یهودى منعقد مىشود، نطفه اسب است.
اجانب مانند سگ هستند و براى آنها عیدى نیست زیرا عید براى اجنبى و سگ خلق نشده است.
سگ افضل از غیر یهودى است، زیرا در اعیاد باید به سگ نان و گوشت داد، ولى نان دادن به اجنبى حرام است.
خانه هاى غیر یهودى به منزله طویله است.
اجانب دشمن خدا و مثل خنزیر و قتلشان مباح است.
اجانب براى خدمت کردن یهود به صورت انسان خلق شده اند.
دزدى از یهودى حرام است و از غیر یهودى جایز مىباشد، چون اموال دیگران مانند رملهاى دریا است و هرکس زودتر برآن دست گذاشت او مالک است.
( بخش دوم )
یهودیان مردم روی زمین را سه دسته میدانند:
1- بنی اسرائیل که نژاد برتر و هدف از خلقتاند.
2- غیر بنیاسرائیل که این قوم را نژاد پست میدانند. اینان به عنوان انسان درجه دوم حق حیات دارند و خدمتگزار بنیاسرائیلاند.
3- غیر بنیاسرائیل که با برتری بنیاسرائیل مخالفند. اینان باید کشته شوند ...
محورهای دیگری نیز به نقل از منبع دیگر[2] ذکر میگردد:
نطفه غیر یهودى، مثل نطفه بقیه حیوانات است!
بهشت مخصوص یهود است و هیچ کس به جز آنها داخل آن نمىشوند، ولى جهنم جایگاه مسیحیان و مسلمانان است و جز گریه و زارى چیزى عاید آنها نمىگردد زیرا زمینش از گل و بسیار تاریک و بدبو است.
پیامبرى به نام مسیح نیامده است و تا حکم اشرا یعنى (غیر یهود) منقرض نشود، ظهور نخواهد کرد و هر وقت که او بیاید زمین خمیر نان و لباس پشمى مىرویاند، در این وقت است که سلطه و پادشاهى یهود باز گشته و تمام ملّتها مسیح را خدمت خواهند کرد! آن زمان هر یهودى، دو هزار و هشتصد برده و غلام خواهد داشت.
بر یهود لازم است، که املاک دیگران را خریدارى کند تا آنها صاحب ملک نباشند و همیشه سلطه اقتصادى براى یهود باشد.
پیش از آن که یهود نفوذ و سلطه کامل خود را بدست آورند لازم است جنگ جهانى برپا و دو ثلث بشر نابود شود، در مدّت هفت سال یهود، اسلحه هاى جنگ را خواهد سوزانید و دندانهاى دشمنان بنى اسرائیل به مقدار بیست و دو ذرع که تقریبا هزار و سیصد و بیست برابر دندانهاى عادى مىشود! از دهانشان بیرون خواهد شد.
و کشتن مسیحى از واجبات مذهبى ما است و پیمان بستن با او، یهودى را ملتزم به اداء نمىکند.
همچنان که انسان بر حیوانات فضیلت دارد، یهود بر اقوام دیگر فضیلت دارند.
نطفه اى که از غیر یهودى منعقد مىشود، نطفه اسب است.
اجانب مانند سگ هستند و براى آنها عیدى نیست زیرا عید براى اجنبى و سگ خلق نشده است.
سگ افضل از غیر یهودى است، زیرا در اعیاد باید به سگ نان و گوشت داد، ولى نان دادن به اجنبى حرام است.
خانه هاى غیر یهودى به منزله طویله است.
اجانب دشمن خدا و مثل خنزیر و قتلشان مباح است.
اجانب براى خدمت کردن یهود به صورت انسان خلق شده اند.
دزدى از یهودى حرام است و از غیر یهودى جایز مىباشد، چون اموال دیگران مانند رملهاى دریا است و هرکس زودتر برآن دست گذاشت او مالک است.
( بخش دوم )
۷۵۷
۱۰ آبان ۱۴۰۳
دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.